Източник: Pexels.com

20 хотелски тайни

Които трябва да знаете преди следващата си почивка

Не използвайте "безплатния" телефон за резервации

Ако се обадите на номера за резервации (обикновено безплатен, от типа 1-800 или 0800), най-вероятно ще бъдете насочени към централен офис, където служителите ще се придържат към фиксирани цени.

Ако можете, обадете се в самия хотел, в който ще отсядате, защото така имате по-голям шанс да се пазарите за цената на стаята.

Хотелите плащат комисионна до 30% за употреба на онлайн сайтове за резервации

Обадете се на самия хотел, директно, и поискайте 20% под цената на онлайн резервацията; така печелите и вие, и хотелът.

Независимите хотели дават повече възможности за пазарене

Ако един хотел е независим, то е много по-вероятно да ви предложи отстъпка. Някои хотелски вериги имат твърди политики за цените и няма да отстъпят, когато поискате по-ниска цена на стаята.

Времето за настаняване е посочено не случайно

Ако регистрацията ви е в 14:00, а дойдете в 11 часа сутринта, не очаквайте стаята ви да е готова. Служителят на рецепцията не може да накара камериерките да побързат с почистването, така че не се ядосвайте, ако стаята ви не е готова и сте дошли твърде рано.

Не искайте ъпгрейд, когато има други гости наоколо

По-вероятно е да ви преместят в по-добра стая, ако не сте заобиколени от други гости, чакащи реда си да се регистрират. Ако искате по-просторна стая, изберете ъглова.

Пиколото може и да гледа собствения си интерес

Понякога пиколото получава комисионна за това, че изпраща гости в конкретни ресторанти. Вместо това помолете служител на рецепцията на хотела да ви препоръча някакво място за хранене — има шанс да получите по-добри предложения.

Понякога хотелските служители лъжат за ремонтите

Може да ви кажат, че асансьорът ще бъде поправен скоро, но той всъщност да бъде поправен едва в понеделник, защото хотелът предпочита да изчака и да не плаща уикенд тарифите на асансьорната поддръжка.

Не се обаждайте от 9:00 до 13:00 с претенции за специално отношение

Това е най-натовареното време за фронт-деск служителите, с регистриращи се и напускащи хотела гости, и по това време те е най-вероятно просто да се опитат да приключат разговора с вас възможно най-бързо.

Хотелите нямат нищо против да вземате сапуна

Сапунът, шампоанът и лосионът са с логото на хотела, така че няма никакъв проблем да си ги вземете за в къщи. Едва когато гостите решат да си отнесат и възглавници, кувертюри и ютии, хотелът ще ги пише в сметката на стаята ви и ще ги таксува от кредитната ви карта.

Отскочи към Коментарите (0)

Магазин

Подобни статии

0 Коментара