10 засилващи метаболизма суперхрани

Вижте ги

Опитите за стартиране и поддържане на нова диета никога не са лесни. Много често започваме с новата диета и след това изведнъж отново се поддаваме на грешните си навици заради недостатъчно планиране и изобилие от изкушения. Понякога обаче всичко, което ви е нужно, е малко стимул - и твърд план, който да ви помага да не се отказвате.

Това там се намесват хора като Хейли Помрой, знаменит диетолог, работил със звезди като Джей Ло, Рийз Уидърспун, Ел Ел Куул Джей и много други.

Тя наскоро е разработила нова диета, наречена "Диета на бързия метаболизъм", и приложение, помагащо на прилагащите диетата да реализират целите си.

"Храните са единственото нещо, което действително може да предизвика клинична промяна", казва Помрой.

Как работи диетата

Диетата на бързия метаболизъм работи за рестартиране на обмяната на веществата. По време на тази диета редувате това, което консумирате, в три фази в рамките на всяка седмица - според прост план, целящ да предизвика конкретни физиологични промени, които ще ускорят метаболизма ви.

"Диетата на бързия метаболизъм работи за рестартиране на обмяната на веществата. По време на тази диета редувате това, което консумирате, в три фази в рамките на всяка седмица - според прост план, целящ да предизвика конкретни физиологични промени, които ще ускорят метаболизма ви. Всяка фаза се фокусира върху различни здравословни храни, за да се успокоят надбъбречните жлези, да се намали стресът за черния дроб, и се захранва щитовидната жлеза, така че да може да произвежда хормоните Т3 и Т4; тези хормони са суперзвездите на бързия метаболизъм. Тя намалява и стреса - и в резултат на това намалява хормона кортизол, спомагащ за отлагането на мазнини по корема. Чрез поддържане на метаболизма ви в несигурност, ще го накарате да работи по-бързо."

Диетата трае четири седмици, като всяка седмица има три фази

Първа фаза (понеделник-вторник): Много въглехидрати и плодове, за да преодолеете стреса.

Втора фаза (сряда-четвъртък): Много протеини и зеленчуци, за да отключите мазнините.

Трета фаза (петък-събота-неделя): Всичко по-горе, плюс здравословни мазнини и масла, за раздвижване на обмяната на веществата.

Разбира се, когато става въпрос за избор на диета, в основата на успеха стоят основните съставки. Трябва не само да планирате добре храната си, а и да консумирате правилните храни.

"Когато ми предстои натоварен ден, сутринта тръгвам с шейк, обичам плодови и зеленчукови смутита и сурови бадеми, така че никога не оставам без моите "спешни резервни" похапвания", казва Помрой.

"Те са от решаващо значение за поддържане на бърз метаболизъм."

За да ви помогне да поддържате диета, Помрой споделя 10 храни, които помагат да включите метаболизма си на максимална скорост.

Вижте ги.

Боб

Съотношението между сложни въглехидрати и фибри в боба и бобовите растения помага на организма да изгаря по-ефективно въглехидратите, което го прави по-малко вероятно запазването им под формата на мазнини.

Портокали

Портокалите са с особено високо съдържание на витамин А, който подкрепя надбъбречните жлези и намалява стресовите хормони, които стимулират увеличаването на теглото.

Камбала

Лесният за храносмилане протеин в камбалата съдържа нива на аминокиселини, които са полезни за бързото изграждане на мускулите. Колкото повече мускули имате, толкова по-бърз става метаболизмът ви.

Аспержи

Аспержите са особено богати на бор, елемент, който помага на тялото да използва ефективно калция и подкрепя работата на щитовидната жлеза.

Джинджифил

Джинджифилът стимулиране на ензимите на панкреаса, които спомагат за стабилизирането на кръвната захар и преработват храната като гориво, а не я съхраняват като мазнини.

Авокадо

Консумирането на здравословни мазнини стимулира жлъчката в черния дроб и жлъчния мехур, които превръщат в емулсия мазнините, които консумирате, и мазнините по тялото.

Мляно пуешко месо

Пуйката има високо съдържание на триптофан, който поддържа балансиран серотонин и стимулира хормоните, предизвикващи усещане за ситост, така че да не изпитвате глад.

Чушки

Фитонутриентите в чушки имат термогенни свойства, като повишават топлината в организма и ускоряват метаболизма.

Спанак

Спанакът е богат на желязо, което спомага за осигуряването на кислород на кръвните клетки и стабилизира рН на организма.

Азиатски круши

Богатите на фибри азиатски круши са отлични за храносмилането, като спомагат за разлагането на храните на малки частици, така че те да послужат за засилване на обмяната на веществата.

Отскочи към Коментарите (0)

Goodlife.bg

Източник: The Daily Meal

02.05.2018 Всички статии от този автор →

Магазин

Подобни статии

0 Коментара