Източник: Goodlife.bg

Тайните на италианската диета

Традиционната италианска кухня е все така уважавана

Уважаваната “традиционна” италианска диета включва много скорбяла, масла, червено месо и вино. Tя обаче не пречи на мнозинството италианци да живеят доста дълго.

Не може са де отрече, че нивата на затлъстяване в Италия бележат възход в последните години – предимно заради нарастващия апетит за фастфуд и по-уседналия начин на живот.

Около 40% от възрастното население на страната вече е с наднормено тегло или затлъстяло, но това все пак е относително ниско като ниво в сравнение с Великобритания, Америка, Канада и Австралия. Но казвайки всичко това, традиционната италианска кухня е все така уважавана, и можем да научим много от нея.

Риболита е

Супа, която е подобна на минестроне, но в нея се слага фасул вместо паста или ориз.

Съставките

Има много отлични неща в италианската диета извън тези, които първи ви идват наум. Всъщност тя включва изобилие от пресни, вкусни зеленчуци в разнообразни цветове, които осигуряват широка гама от фантастични витамини и минерали.

Качественият зехтин всъщност е отличен източник на понижаващи холестерола моно-ненаситени мазнини.

Пълнозърнестите култури осигуряват жизненоважни фибри и B витамини, а малкото чист протеин спомага за поддържане на клетките и предизвиква у хората усещане за утоляване на глада, независимо дали е под формата на месо, риба, или варива и бобови растения, които правят простите ястия от рода на риболитата толкова засищащи и вкусни.

Порции

Италианците традиционно консумират по-малки порции. Рядко ще видите италианец да консумира гигантска купчина паста, удавена в плътен, мазен сос.

Много по-вероятно е пастата да е в по-малка купа и да е придружена – или последвана – от малко вкусни пресни зеленчуци или салата, и може би малко парче месо или риба.

Отскочи към Коментарите (0)

Goodlife.bg

Източник: JamieOliver.com

21.02.2017 Всички статии от този автор →

Магазин

Подобни статии

0 Коментара