Източник: Pexels.com

Храни, които да пропуснете на All-Inclusive почивката си

Стойте далеч от тези курортни храни, които са калорийни бомби

Вечеря с хляб

Това е един класически съвет за здравето ви: Не се тъпчете с хляб, особено вечер.

Със сигурност пропуснете хрупкавите багети поднесени с вечерята. Това са само рафинирани въгхехидрати, които ви осигуряват единствено калории, а не един куп хранителни вещества.

Italian Bread Rolls, Homemade

Не се тъпчете с хляб, особено вечер

Стойте далече от белия хляб на вечеря, защото започнете ли със сигурност ще ви бъде трудно са се спрете. Ако наистина не можете да пропуснете хляба, поне изберете пълносрънест или хляб друг по-здравословен вариант. Със сигурност обаче трябва да пропуснете маслото.

Коктейли

Един коктейл Пина колада има около 500 калории, с едно дайкири автоматично си доставяте 670 калории. Не се самозалъгвайте, всяко отиване до мокрия бар е чисто прегрешение. Противопоставете се на излишната консумация на калории. Така или иначе със сигурност знаете, че алкохола няма да ви насърчи да станете от шезлонга си, за да направите нещо интересно, което да разказвате на приятелите си у дома.

Coctails

Един коктейл Пина колада има около 500 калории, с едно дайкири автоматично си доставяте 670 калории

Все пак сте на почивка и сега е моментът да пиете спокойно алкохол, дори и в по-ранни часове на деня. Просто заложете на по-леки варинати. Пийте Маргарита, вино или шампанско.

Всъщност правилото е : Колкото по-леко, толкова по-добре.

Отскочи към Коментарите (0)

Подобни статии

0 Коментара