Здравословното бъдеще на McDonald’s

Фастфуд веригата скоро може да наложи ‘здравословни’ предложения в основното меню

Не е изключено McDonald скоро да стане известен с отдадеността си на здравословните продукти - поне толкова, колкото се е прочул с вкусните си хамбургери.

Само че това ще се случи единствено ако главният готвач Джесика Фауст наложи своите идеи.

Фауст е корпоративен главен готвач на McDonald и диетолог, и е част от екипа, оформящ менюто на McDonald’s.

Въпреки зрелищните провали на досегашните опити за здравословни ястия в McDonalds, от рода на салати и увити в питки сандвичи с много зеленчуци, Фауст бележи напредък към по-здравословен McDonalds и иска да продължава да насочва компанията в тази посока.

Тя е описала 5-точков план за здравословна революция в менюто на фастфуд веригата.

Първата задача е дефинирането на "здравословно". Фастфуд веригите често създават “здравословни” предложения, които за клиентите реално не изглеждат като такива.

Например McDonald’s промениха основата на салатите си от салата "айсберг" на комбинация от червена салата и моркови, защото според Фауст “клиентите не възприемаха салатата айсберг като хранително зелено растение.”

Следващата стъпка според Фауст е да бъде поставен отново акцент върху основните продукти.

Наскоро компанията премина от маргарин и полуготови яйчени заготовки към масло и истински яйца. Преходът идва заради натиска от потребителите за “истинска”, “естествена” храна, неща, които са били в основата на първоначалното меню на McDonald’s. В резултат на това продажбите на компанията са се удвоили.

После McDonald’s искат да променят имиджа си, така че вече да не бъдат считани за място за мазни хамбургери и пържени картофки.

Подчертавайки здравословните предложения и възможността например да заменяте пържените картофки с плодове, Фауст счита, че McDonald’s може да си изгради по-здравословен имидж.

Фауст вече е променила определени части от менюто.

Детските ястия например някога се предлагаха с избор между пържени картофки или нарязана ябълка, което неизбежно водеше до караници между родителите и децата. Сега обаче ястията идват с резени ябълка и по-малко пържени картофки, насърчавайки здравословното хранене при децата.

Накрая McDonalds иска да заложи на по-локални ястия, което проличава от стъпки като въвеждането на пържени картофки с чесън в Калифорния, които са пожънали толкова голям успех, че McDonald’s оповестиха, че ще ги предлагат и на други локации.

Отскочи към Коментарите (0)

Goodlife.bg

Източник: The Daily Meal

01.08.2016 Всички статии от този автор →

Подобни статии

0 Коментара