Мимолетните модни диети не са полезни за здравето

5 грешки в диетата, които дори умните жени правят

В прав текст

Едно изследване твърди, че когато хората се хранят само веднъж, но по много, те засилват риска си от проява на ранна форма на диабет.



Грешка 3: Недостатъчно често хранене

Може да ви изглежда изкусително да "спестите" калории за вечеря навън или уикенда, но това намалява енергията ви, влияе на настроението ви и кара тялото ви да изгаря мускулите, за да си осигури енергия — което забавя метаболизма.

Едно изследване твърди, че когато хората се хранят само веднъж, но по много, те засилват риска си от проява на ранна форма на диабет.

Имала съм клиентка, която спря да сваля килограми, защото премести следобедната си закуска вечерта — което означаваше седемчасов интервал без храна между обяд и вечеря и два пъти хранене през нощта, при ниска физическа активност.

Решението: Хранете се на всеки три-пет часа. Това поддържа бърз метаболизма ви, като изгаря току-що погълнатите калории и още.

След като клиентката ми отново започна да си прави следобедна закуска в 16:00 часа, стрелката на кантара отново запълзя надолу.

Грешка 4: Емоционално хранене

Една жена, с която работя, редовно преяждаше. Тя имаше силно натоварваща работа и взискателно семейство, и беше перфекционистка с безупречно чист дом.

Никога няма да забравя поразения вид на лицето й, когато я попитах как се чувства, докато преяжда.

"Усещането е за неразумно отдаване," каза тя, "като момент на свобода." Мисленето защо изяждате нещо може да бъде също толкова важно като нещата, които консумирате.

Решението: Водете си дневник какво консумирате и в какви количества, и регистрирайте емоциите си преди и след хранене. Това може да ви разкрие изненадващо много.

Една клиентка установи, че жадува хрупкави или изискващи повече дъвчене храни, когато е ядосана на шефа или съпруга си.

Трикът е да заместите храненето с по-здравословни механизми за справяне със стреса. За майката-перфекционистка това означаваше да започне да ходи на салса. Тръпката от поглъщането на цяла пица намаля, и тя свали два размера в облеклото за три месеца.

Грешка 5: Преследване на най-новите тенденции

Всяка жена, която съм консултирала, е пробвала модна диета, от грейпфрути до супа от зеле, HCG или оцет от ябълков сайдер.

Въпреки че тези планове за отслабване може да твърдят, че дават бързи резултати, ето неприятната истина: драстичният нискокалоричен план за отслабване прехвърля тялото ви в режим на пестене на енергия, така че горите по-бавно калориите.

Също така този тип диети могат да причиняват главоболие, потиснатост, умора, ненаситен апетит — и, естествено, дават само временен резултат.

Така че е по-добре да се придържате към по-устойчив план за сваляне на килограми.

Решението: Залепете си това на леплива бележка на хладилника: "Мимолетните модни диети не са полезни за здравето или щастието ми." И след това бягайте от тях като от чума.

Отскочи към Коментарите (0 )

Магазин

Подобни статии

0 Коментара